الاثنين، 5 مايو 2008

سنه اولي تدوين

سنه اولي تدوين

للحق اشهد بأني تمنعت كثيرا عن الفكره المجنونه بأن تصبح لى مدونه خاصه ابث فيها افكاري وبعض افكار الاخرين
وأحترت ماذا يمكن ان اقدم وما الجديد وللحق اشهد انى ازور وبانتظام عنيد العديد من المدونات والتي يبهرني اصحابها الى درجه حبس الانفاس ولا املك إلا ان اعلق علي روائعهم واتمني من داخلى ان اكون يوما مثلهم
ثم ومن دون اى مقدمات قررت اني اكون من المدونيين وان يكون لى نافذه اقول فيها ما اريد واتلقى تعليقات الناس على الاقل حتي اعلم هل انا اسير على الاتجاه الصحيح ام الخطأ
اتمنى ان تقبلونى بينكم
cinderella
اخواتي واصدقائي
انا هنا اعيد نشر مدونتي في مكتوب بنفس الاسم ايضا ولكن قررنا جميعا الهروب من مكتوب لمكان قد يكون فيه احترام للاخرين
فاتمني ان تقبلوني وسط عالم بجد جديد عني
ولتكون هنا ايضا سنه اولي تدوين
تحياتي للجميع

هناك 70 تعليقًا:

غير معرف يقول...

انا اول واحده هييييييييييييييه


الله يارب لايحرمنا من بعض
ودوم نكون ع قلب واحد ويا بعض

وانشاء الله عقبال 100 سنه تدوين

>>>> بكاااشه ههههههههه

فلامنكوووووووووووووووووو

cinderella يقول...

حياتي مناهل
يا هلا وغلا
الله لا يحرمني منك يا قمري الجميل
بس ديري بالك مكناش عاوزين نعلنها كده رسمي في مكتوب
بس ما علينا كان لابد من خطوره مهمه زي دي
وخللي بالك انا مستنيه عمو سلامه والسلاح في ايدي اهو
اصلي معرفتش اقطع جلابيته في مكتوب هنا بقي اعمل اللي في نفسي
فلامنكوووووووووووووو

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

ايه الطعامه والحلاوة دى ياناس ..؟؟ ساندريلا فى فستانها الجديد...انا مش مصدق نفسى ...ربنا يجعله فستان السعد عليكى ياساندى...ويحرمك من الرقع يارب...ألف مبروك ياحضرة الجنراله.

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

بمناسبة الدوار الحلو ده ... بنهنيكى ياساندى ...ياريت بقى تعزمينا كلاتنا وتفسحينا فى الدبابه بتاعتك...وتبلغى كهرمانه تبقى تنط من البلكونه على الدبابه عشان فستانك يتكرمش .

cinderella يقول...

عمو يا عمو
يا مرحب بيك في دواري الجديد
نورته يا عمو والله انت وحبيبه القلب مناهل
خلاص يا عمو بقينا بعيد عن التهديد اهو
وبعدين علشان خاطرك هاخدك في الدبابه بس شرط تجيب معاك ناعسه وهنجيب معانا مناهل وورده بعيالهم ده غير طبعا مريومه ومني نوتيلا
وفاتي والكل كليله
مانت عارفه يا عمو انه الصحبه لا تحلي الا بيهم
يوم وكمان ام ليث وشوشو لحسن يدبحوني
خلاص كده العدد كمل ونطلع علي سيناء وانت ارف بقي
هجوووووووووووووم
فوووووووووووووووووو

cinderella يقول...

وبطل يا راجل انت يا عمو سلامه مواضيع الرقع دي
لحسن والله اروح دوارك واحكي علي جلابيتك وبقت كام رقعه
خللي بالك احنا في دوار جديد ومش عاوزين شوشره احنا ناس كويسين وبنحب بعض
خخخخخخخخخخخ

غير معرف يقول...

اوكي حبيبتي

اديني دخلت مبروك المدونةالجديدة موفقة باذن الله

اذا بتعرفي ازاي اضيفك كمدونة مفضلة عندي يعني اعمل ايه

حابة اضيفك انت و المناهل مش عارفة ازاي ؟؟؟

فلامنهووووو

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

الا هو انتى جايه هنا وساحبه معاكى سيوفك وسكاكينك ياساندى ..؟؟؟ انتى فاكراها سايبه ..؟؟؟ والا تكونى فاكراها سايبه..؟؟؟ طيب قسما عظما لو هوبتى ناحيتى بسيف أو حتى لمستى جلابيتى لأكون مرجعك تانى لمكتوب عقابا ليكى ...يابتاعة الفستان ابو خمستاشر رقعه

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

سلمى على فاتى ياساندى...وقولى لها انى بحاول ادخل دوارها مش عارف ..مافيش مكان للتعليقات عندها...والنبى خلى بالك منها ياساندى..البت دى طيبه وبنت حلال وبتحب السيد.

cinderella يقول...

ايوه يا عمو
انا كمان مش عارفه اعلق عندها واضح انها فيه غلط في صفحتها
بس انا رحت بيتها القديم وقولتلها تكتب اي موضوع علشان نعرف نعلق عندها
الله يضمنك وانا اللي كنت فكره روحي اللي مش فاهمه
الله ينور عليكي ا ابيه سلامه

غير معرف يقول...

ساندي ياقمر ايايكي تقولي اسلحه هنا امريكان ومايتفاهموش الا في الي بالي بالك

فعلى قولك بلاش من اول يوم الناس تهرب مننا ههههههههه

خلاص احنا حبايب

غير معرف يقول...

ساندي صحيح اشلون شيليتها انا ماعرفت والله

العلامات دي حقت التاكيد ابو اشكالهم

مريم العجيلي يقول...

ياربي

وهنا كمان في الاولي

اي يا مناهل هنا وهناك

ما تخلوني اقول هيييييييييييي

من نفسي ياناس

cinderella يقول...

يا روحي يا مناهل
انا رحت لعندك وقولت لك تعملي ايه
فلامنكووووو

cinderella يقول...

حياتي مريومه
اهلا وسهلا بيكي يا قمر
شوفي انتي تنوري اي وقت
وبعدين انا بعد ما علقت عندك وازغرد الاقي حد سبقي بقي شكلي وحش قوي قوي
معلشي كله يهون لعيونك

متضامنون للأبد يقول...

أنا معتز خلة شكرا لكى والفجر حيأذن دلوقتى حأنزل للصلاه وبكرة نكمل مبروك مبروك مبروك للجميع وبكرة نعمل لفة على الجميع

متضامنون للأبد يقول...

من فضلك عاوز أحط صورتى ممكن تعلمينى تانى

متضامنون للأبد يقول...

وبكرة ندون أول تدوين هنا وندور على أصحاب كويسين وعايزين خروج جماعى من مكتوب لكن التجربة هنا فى بدايتها والحكم بعد شوية مش كتير

متضامنون للأبد يقول...

انا حكتب التعليق ده علشان اشوف الصورة بتاعتى الجديدة

متضامنون للأبد يقول...

أختارى معاى

منى muna" نوتيللا" يقول...

هههههههههههه

وراك دايما ومعاك

وبعيد عن المنافقين والغية العمياء

مش قلتلك اكتشفت حاجات وناس سقطو في الاختبار

هههههههه

بس مش حاقول لاني بنت ناس

المهم ياقمر

احنا اهو جينا مع بعض ودا اهم شيء

منى muna" نوتيللا" يقول...

ساندي

مناااااااااااهل

بطلو بقى تحرجوا في الامريكان انتوا انسيتو ولا ايه

هههههههههههههه

الوردة البيضاء يقول...

http://blanchrosa.blogspot.com/

ساندي

هييييييييييييييييييييييه

معاكم والله وين ماتروحو
ويلي فوق ده رابط مدونتي الجديدة
وهييييييييييييييه هيييييييييه
هيييييييييييييييييه

salwa يقول...

salam 3alayom
alf mabrouk ghaliyati sandy
ya rab tebka el a7bab majmou3in
elmokhlisa
salwa

كنت هنا يوما يقول...

حبيبتي ساندي
مبرووك
انا دوبني صحيت .. مريضة و متغيبة عن الدوام
بس صحيت و شفتك و قلت خل ادخل اسلم و ابارك
بس دخخخخخخخخخت على ما دخلت
ما قلت لك
انا كنت عاملة بريد هنا و مدونة من قبل بس كنت تاركتهم و ناسيتهم
يبغالي انشط الذاكرة شوي
راجعالك

دينا حامد يقول...

مبروك البلوج الجديد
وان شاء الله يكون افضل من مكتوب اللي طفش الناس كلها
بس فين الورده البيضاء مش موجوده يعني

تحياتي

كنت هنا يوما يقول...

رجعت لك ثاني ساندي
http://hamssonosi.blogspot.com/
طلي و عطيني رايك
..
خلي بالك هذا و انا مريضة و مسخنة و حالتي حالة

majdelden يقول...

كبسووووووووله
مبروك مبروك مبروك
الفين الفين مبرووووووووووك
جاءت متاخره ولكن الحمد لله
اقرا الادراج وبعدين نتكلم
كده احسن بكتير فرحااااااان
والله انا بجد
majdelden.blogspot.com

مريم العجيلي يقول...

ساندي

حبي

اعتقد والله اعلم اني عملتها خخخ وشلت البتاع اللي قلتي عليه

اهو لسة بحاول افهم

Miss. Sosa يقول...

السلام عليكم

الف مبروك على المدونة واهلا بيكي فى عالم التدوين

فى انتظار جديدك

مريم العجيلي يقول...

ساندي

الصورة دي بحبها بشكل غير عادي

والله .. بدات الاولي بها

وعشان خاطري استحميلها شوية ماشي خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

يالا حبي

انا فيووووووووو حزاكر شوية

Unknown يقول...

مبروك المدونة الجديدة يا ساندى

Baha'i Family - اسرة بهائية يقول...

مبروك يا قمر
انا انسانة بس هنا بادخل باسم (اسرة بهائية)
ربنا يجعل المدونة دى اجمل واجمل ووش السعد عليك
لو احتجتى اى شئ فى المدونة الجديدة اهلا باى سؤال
مع السلامة

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

ساالخير ياساندى ..خير ان شاء الله ...ايه الغاغه اللى انتى عاملاها دى على الصبح ؟؟ ...وشروط ايه اللى جنابك حطاها عشان الصلح ...؟؟ عموما انا كمان ليا شروط...والا ح ارجعك تانى مكتوب ...آه ..ح نرجعوكى انا ومناهل ياشابه ...وبعدين مين قال لك تيجى عندى وترشى ميه ...؟؟؟ هو حد قال لك انى ناقص ظبط وطينه ؟؟؟
عموما انا كنت عاوز اسألك اذا كانت التعليقات سهله عندى والا لسه بتظهر الحروف العنجليزى ..؟؟
ردى عليا بسرعه .

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

الا هو انتى عايزة تعملى فيها شركوك هولمز ياساندى ...نضاره وجرنان مخروم وجزم بتزيأ....الا هو انتى فاكره سلامه ده واحد لقيوه زمان على باب الجامع..؟؟؟؟ والا تكونى فاكره انى مستغنى عن روحى ..؟؟؟ لو عايزة تمسكى النشال روحى انتى امسكيه لوحدك...وساعتها انا بنفسى ح اديكى جايزة ...كوز دره بحاله ....يابتاعة زومبه المكوجى .

الا بالحق ..ماشفتيش مناهل ..؟؟؟ أصل الواد شبر ونص ابنها كان عامل لها دوشه امبارح وصدع دماغها ...واجب برضو تسألى عنها .

دكتور حر يقول...

نورتي يا سندريلا

وفي انتظار
بهاريزك
:))

dina seliman يقول...

اهلا بيكى ياساندى فى بيتك الجديد
بس مقلتليش هو انتم كده ودعتم مكتوب خلاص

معرفش ليه بحس ان العشره متهنش
انا عموما سبقتكم بمدونه هنا قبل مامكتوب يخرب وبرضه مش قادره اسيبه

ومبروك على المدونه الجديده
وعتبه مباركه عليكى

الوردة البيضاء يقول...

ساندي بقولك

ممكن تساعديني ماعرفت كيف اشيل
تحديد كلمة

وشكرا سلفااا

فلامنكووووووو
اشرحي مفصل لو تقدري

Baha'i Family - اسرة بهائية يقول...

اهلا بيك يا ساندى
مدونتى دى الاصلية اول مدونة عملتها ، التانية بتاعت مكتوب لسة جديدة

انا فى انتظار اول موضوع ليك على احر من الجمر:)

طلب خاص من ابنتى: لاتنسي وضع صورة القطة"مياو مياو" انت عارفة يا طنط سيندريلا انا قد ايه باحبها، والا مش حأعرف انك سندريلا هىة هيه:):)
انسانة

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

نفسى بقى ياساندى ربنا يكرمك كده وتنجحى فى سنه أولى تدوين ...وتروحى سنه تانيه ...شدى حيلك ياساندى وذاكرى دروسك كويس ....الا بالحق ..انتى مش ح تفسحينا بقى .؟

Baha'i Family - اسرة بهائية يقول...

قوليلى ماتعرفيش ريما عملت مدونة بردو ولا ايه؟

سلامه ابن ابو سلامه يقول...

والنبى ياساندى تخلى بالك من كهرمانه ...دى غريبه ولسه ماتعرفشى حد هنا...اكتبى لها بالتفصيل ..ولخبطيها .

أمنية وردية يقول...

مبارك يا ساندى عليكى مدونتك

ان شاء الله تكون فاتحة خير وبدايه

جديده وامتداد لعهد الصداقه والوفاء

أكيد معاكى هنا وهناك وانا سبقتك

بيومين و لى مدونه هنا ناويه استمر بها

محبتى

الوردة البيضاء يقول...

عملت شوية تغير بالمدونة

ابقي تعالي قوليلي رأيك

فلامنكوووووووو

الوردة البيضاء يقول...

والله ياساندي معاكي حق

جنة من غير ناس ماتنداس

يارب شلتنا دي مانفترق عن بعض ابداااا

والله مابقدر اقولك اني فرحانة اننا تلمينا مع بعض من تاني

يارب تدوم ايامنا سوا
كل الشلة

فلامنكووووووووو يااحلى ساندي
كوني بالف خير بعدين انتو كلكم براءة لانكم خبرتوني بس عمك سلامة كان اليوم رح يتحكم حكم قاسي
بس افرجت عنه خلاص قلبي طيب اعمل اي بقى
المهم اننا هنا كلنا سوا

cinderella يقول...

معتز يا معتز
اهلا بك في دوار السندريلا يا سيدي
شوف انت بس نزل موضوع علشان نعرف نعلق
يعني بزمتك هو احنا في مكتوب كنا بنعلق من غير موضوع؟؟
خخخخخخ
هستناك ترجع
انا رحت بيتك القديم وقولتلك
تحياتي لك

cinderella يقول...

حبوبتي نوتيلا احلي
بونبونايه انتي
اهلا بيكي يا قمر
يعني فكرك ممكن نسيبك لوحدك يعني ونروح اي حته
دانتي شريكتنا وحبيبتنا
مع انه شكلي هضربك وهزعل منك علشان الرساله اياها
فاهماني طبعا

ولو معترفتيش
انا هكتب بقي عن الامريكان واقول انك منهم
يا لهوي هتبقي وقعتك واقعه
خللي بالك دبابتي هتون ملاذك الاخير
ههههههههه
مليون بوسه لحياتي الغاليه

cinderella يقول...

وردتي القطه الجميله
لا يا روحي انا مش تزعلي مني
مش انا جيت لعند بيتك لقديم وقولتلك
وكمان بعت لك رساله
يبقي انا عداني اعيب
ومناهل كلمتك بيجي تلاته صاغ وقالت لك
خلاص يا روحي انا براه
طيب تصدقي انه عمو سلامه كمان مقاليش
تخيلي اتسحب ورا مناهل وفي السر عمل مدونة وال انا رايحه لمناهل ابارك الاقي الراجل قاعد هناك بيشرب شاي
والله لاقول لابنها متشولح اخليه يموته ولا يطخه
هههههههههههههههه

اللوك الجديد بتاعك كده حلي والاسم كمان
دي الناس شافت اسمك بالفرنسي دخلت تقول فين الورده
هههههههههههههههههههه

cinderella يقول...

سلوي الغاليه
اهلا بيكي يا حبيبتي
هنا دائما لكي مكان
لانه مكانك الاصلي في القلب
فانتي علي قصر معرفتنا اصبحتي فعلا صديقه حبيبه لا استغني عن وجودها
عقبال ما نشوف لك مدونة
حبي للغاليه

cinderella يقول...

هموسه حياتي
يا عيني يا عيني علي اللي عملتيه وانتي مرضانه
يا خوفي علي اللي هيطلع منك وانتي كويسه
ههههههههههههه
بس اولا والله حمد لله علي سلامتك وانشالله تتعافي وتكوني احسن
واضح انه جالك الدور اللي ماشي لانه الكل واخده علشان الحر والبرد والتراب في اليوم الواحد هلكت صحتنا انا لسه متعفيتش منه وصوتي اتغير
والله خايفه ليفضل كده
يا لهووووي
بعد الشر عنك يا قمر
وهفوت عليكي اتطمن انك بخير
سلامي يا حبي

cinderella يقول...

دينا
دندونة حبيبتي
اهلا بكي يا قمر
خلاص يا روحي
انتي نشطتي مدونتك هنا علشان نعرف نطل عليكي
حبي للغاليه

cinderella يقول...

ابو الكباسيل
الله يكرمك
والله الموقع لحد دلوقتي مش وحش
ربنا يستر علي اللي جاي
هههههههههههههه
احنا معاك يا ريس فين ما تكون
هو انت فاكر اننا هنسيب بعض
وبالمناسبه السعيده دي
ممكن بقي كده وبكرامتك وارادتك الكامله تجيب فلوس الجمعيه الدور علي نوتيلا
وانت عارفها ممكن تاكل حته من دراعك
هههههههههههههههه

cinderella يقول...

مريومه
هههههههههههه
شلتي البتاع
ههههههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخ
مش هعلق
فوووووووووووووو

cinderella يقول...

روشا
اهلا بيكي يا شقيه
وميرسي علي الزياره تبقي فوتي بكره تلاقي الجديد
تحياتي لك

cinderella يقول...

ميس سوسه
اهلا بيكي
الله يخليكي
زياره حلوه منك اشكرك عليها
تعالي بكره تشوف الجديد
تحياتي لك

cinderella يقول...

اهلا انسانه
اهلا بيكي
اسعدتني زيارتك
انا طبعا عرفتك
مهما غيرت الاسم اكيد مش هتوهي عني
يا رب تكون دي خطوه كويسه لينا كلنا
ولكن تعرفي اهم شئ انه ربنا لا يفرقنا ابدااا
ده المهم
اما فين وامتي وبكام كل ده تافه ولا يسوي

اه ارجوكي بوسي بنوتك الحلوه الله يخليها
وكمان قوليلها انتي هتبعتيلي ايميلك وانا هبعت لها الصوره تنزليها علشانها وتغمز للقطه وتغمزلها طول الوقت
تحياتي لك

cinderella يقول...

ابيه سلامه
بقي يا راجل انا اروح دوارك واكنس وارش ميه وانت تقولي مش عاوزين
صحيح اكل وبحلقه
هههههههههههههه
خلاص يا عمو قفص الجعضيض مقبول منك
طالما هي امكانياتك هنعمل ايه يعني
بس انا بقي هبعتلك جلابيه مكان اللي اتفرتكت دي
وكمان هبعت لناعسه خوخ وكنتالوب اصل ده وقتهم
فلامنكوووووو

cinderella يقول...

دكتور حر
ده دوراكوا اللي منور باهله
يا اهلا بيك
تعالي بكره وانت تشوف الجديد
تحياتي لك واتمني التواصل

cinderella يقول...

حبيبتي دندونة
اهلا بيكي يا قمر
طيب لسه مقولتيش علي بيتك الجديد
عموما داسما عامر باهله يا رب
بس انتي حطي ادراجه علشان نعرف نعلق عندك
يا حياتي احنا لسه مسبناش مكتوب نهائيا
احنا مدينهم فرصه لحد اخر الاسبوع يعني فاضل يومين وبعدها لو محلوش كل المشاكل هنرحل الي الابد
يعني فكرك هنستني ايه لما اسرارنا اللي علي الكمبيوتر كمان تتسرق ونلاقي صورنا وبياناتنا منشوره في النت؟؟؟
صدقيني مكتوب لم يعد امن بالمره
حبي للغاليه

cinderella يقول...

امنيه حياتي
اهلا بيكي يا غاليتي
اهلا بيكي
شوفي اي مكان نروح فيه حلو لاننا مع بعض
والله لو يجيلي في اليوم الف تعليق ومفيهوش تعليق من احبابي يبقي لا حد نشر ولا حد علق
صدقيني احنا وعلاقتنا الحلوه دي الاهم
حبي للغاليه وخليكي معانا ربنا ما يفرقنا ابداااا

فرنسا هانم يقول...

مبروك يا سندريلا على انضمامك لينا
احنا منتظرين نتعرف بيكى اكتى
وبعدين فى ناس كتير بتحبك جايه وراكى
زى سلامه ابن ابو سلامه والمناهل ومريم العجيلى ومتضامنون للابد
باين عليها لمه حلوه
انا جبت الساقع والجاتوه
هديه ليكى ولاصدقاءك
الف مبروك مره تانيه

مفتاح الكاديكي يقول...

حتروحى فين منى بس ..
هههههههههههههههه
ماشى ياسادس عشر
ياجميل أنت ..
تحياتى
ومودتى .

Mostafa يقول...

سنه اولي تدوين !!!!! أيه التواضع ده أنت أستاذه كبيرة فى التدوين ياسندريلا وكل الناس عرفاكى ، المهم أنا عديت على عمو سلامه علشان عامل حفلة صغيرة على قد الحال ليكى ولعم سلامه ولباقى الشلة متتأخريش .

Baha'i Family - اسرة بهائية يقول...

شوفى ياسندريلا بالنسبة لسؤالك كيف تضيفى الحاجات دى (انا اضيف!!:):)

اولا: انتى تدخلى على layeout
بعدين تدخلى علىadd page elements
بعدين حتلاقى كل الانواع: تضيفى صورة ،او كتابة ،او فيديو أو لابلز(زى سمات فى مكتوب)_ اهم واحدة فى كل دول هى:
add HTML /java scribt
دى بتفتحيها وتضعى اى كود للحاجة اللى تعجبك
مثال: الخريطة اللى موجودة عندى دى بتوضح عدد الزوار ومكانهم فى العالم
اول حاجة بتضغطى عليها مرتين ، بالتالى بتدخلى عليها بعدين تدخلى علىhome
بعدين Register to get one..
وتملأى بيانات المدونة بتاعتك
بعدين بيديك كود معين هوه ده بتعمليله copyنسخ ، وبعدين بتروحى على المدونة بتاعتك وبتدخلى على layout ,وبعدين علىadd page element
وبعدين على add HTMLوبتروحى لاصقة الكود ده بس وتسيفى وبأذن الله تروح طالعالك الخريطةعلى طول

نفس الاسلوب مع free counter
,وغيره

يارب يكون الشرح واضح وعلى العموم اى خدمة

بالنسبة للصورة اللى بتتحرك لازم تكون متسيفةgif

مبروك مرة تانية ، مع السلامة

Baha'i Family - اسرة بهائية يقول...

شوفى ياسندريلا بالنسبة لسؤالك كيف تضيفى الحاجات دى (انا اضيف!!:):)

اولا: انتى تدخلى على layeout
بعدين تدخلى علىadd page elements
بعدين حتلاقى كل الانواع: تضيفى صورة ،او كتابة ،او فيديو أو لابلز(زى سمات فى مكتوب)_ اهم واحدة فى كل دول هى:
add HTML /java scribt
دى بتفتحيها وتضعى اى كود للحاجة اللى تعجبك
مثال: الخريطة اللى موجودة عندى دى بتوضح عدد الزوار ومكانهم فى العالم
اول حاجة بتضغطى عليها مرتين ، بالتالى بتدخلى عليها بعدين تدخلى علىhome
بعدين Register to get one..
وتملأى بيانات المدونة بتاعتك
بعدين بيديك كود معين هوه ده بتعمليله copyنسخ ، وبعدين بتروحى على المدونة بتاعتك وبتدخلى على layout ,وبعدين علىadd page element
وبعدين على add HTMLوبتروحى لاصقة الكود ده بس وتسيفى وبأذن الله تروح طالعالك الخريطةعلى طول

نفس الاسلوب مع free counter
,وغيره

يارب يكون الشرح واضح وعلى العموم اى خدمة

بالنسبة للصورة اللى بتتحرك لازم تكون متسيفةgif

مبروك مرة تانية ، مع السلامة

القلب النابض يقول...

العزيزة .. سندريللا .. دمتي في حفظ الله ورعايته

فين ما تكوني يا سندريللا .. مدونتك من أعظم المدونات ..
وأحبابك ما شاء الله كثر

أطيب تمنياتي لك بدوام التوفيق

سعيد فياض

القلب النابض يقول...

لو فين يا جميل هتروح وياك
أحبابك دول عاشقين رؤياك
وجمال الكلمة .. والبسمة
اللي بنستمتع بيها معـاك

سندريللا ... يا سندريللا
ياأجمل وردايه..وقلب الشله
شوفت حبايبك .. عاشقين ودك
جيت لك أشارك..وأقدم فله

همسات الساهر يقول...

وااااااااااااااااااااااااو

انا بسمع ام كلثوم وانتو هون عاملين هيصه

سندريلا ازيك
لمة خير انشاء الله
انتى بتعرفى انهم رجعولى المدونه سالمه غانمه
الزاى ما بعرف

انا بعرف اتكلم مصرى موش كدا يا باشا

طبعا انا هون لانى ما بترك او بستغنى عن الاصحاب
انا المدونه عندى اصدقاء وبس
ربى يجمعنا على الخير دائما
وبالنسبه لادراجك ما قرأت ولا شى منه

لاحقا انشاء الله
وراى شغل كثير اسلم واطمن على الجميع

تحيااااتى واشواقى

والف مبروك المدونه

شريف اسماعيل Chérif Ismail يقول...

مبروك المدونه الجديده يا سندريلا

ان شاء الله تكون فاتحه خير عليكي وتنسي فيها ومعها احزان الماضي

شريف اسماعيل رئيس الدائره الفرنسيه بالاتحاد
او هايد بارك العرب كما تعرفين

معلش مدونتي علي جوجل كلها فرنسيه غن فلسطين

أبو خالد يقول...

أبنتى الفاضلة/سندريلا
مرحبا بك فى بلوجر
و فعلا و اجب علينا التركيز فى 90%
اللى هى ردود أفعالنا..
نورتى و أتمنى أن تزورى مدونتى